Wednesday, May 20, 2009

ҮНЭН

Эрт урьд цагт бурхан хүнийг бүтээгээд би чамд ухаан гэж ганц үнэт зүйл өгнө түүнийгээ хэрхэн үнэт зүйл болгох нь чамаас өөрөөс чинь шалтгаална гэж л дээ. Тэгсэн хүн асууж байна. Тэгээд яаж би түүнийг үнэт зүйл болгох юм бэ гэж. Бурхан хариуд нь: "Үхтлээ дурла. Өдөр шөнөгүй түүнд тэмүүл, ямар ч үнээр хамаагүй түүнийг олохын тулд, олсноо алдахгүйн тулд ухаан чамд заяав" гэжээ. Тэгсэн хүн дахиад л асууж байна Хэнд дурлаж, хэнд тэмүүлэх хэнийг алдахгүй байх ёстой гэж гэсэнд бурхан ҮНЭН гэж хариулжээ. Тиймээ ухааны үнэт чанар нь үнэнд дурлахад байдаг.

3 comments:

Anonymous said...

Asuuh yum garlaa hun heden udaa durladag ve?
hed durlej bolh ve?

Tara said...

Hed durlah ni tany dur bizee...:)


Goy yum bn ymarch unen bj bolno shd te? example: bi huugynhaa aavd dendyy hairtai buh bie setgeleeree tuun ruu l temuuldeg. uur hun haranguut unen medremj turdugguima. yg odoogoor bol Italyn 3 sh gutal, VW beetle gedeg mashind uhtlee durlachihaad bgaa. temuulj l bn.

Бадар-Ууган.С said...

Үнэн үг хүчтэй байдаг.Хүмүүс үнэнээс үргэлж айдаг үнэн гэдэг зүйлээс зугтаадаг. Үнэн шудрага байлаа гээд надад хожсон юм алга. Үнэнч шудрагаас илүү худал зусарч бялдууч нь надаас илүү сайхан амьдарч байхыг би нүдээрээ үзлээ. Гэсэн ч миний хүн сэтгэл худал хуурмаг зусарч занг тэвчихгүй бас үйлдэхгүй. Энэ цорын ганц ҮНЭН.