Friday, January 7, 2011

НАМАЙГ ТӨРҮҮЛСЭН ЭЭЖ ААВ ХОЁРТОО

Өнөөдөр миний төрсөн өдөр. Энэ хорвоод эрдэнэт биеийг минь төрүүлсэн ээж аав хоёртоо хамгаас их хайртай гэж энэ өдөр хэлмээр байна. Та хоёр минь эрүүл энх урт удаан наслаж үр биднийгээ үүрд ивэж яваарай гэж хүсье. Ийм мөнхийн хүсэл хүн бүрт л байдаг байх даа.  Бяцхан охиныхоо уйлах чимээнээр ээж, аав гэдэг эрхэм алдрыг хүртэж 19 хөн настай аав ээж болохдоо хязгааргүй их жаргалтай байсан гэж ээж аав минь ярьдаг юм. Нээрээ л би төрсөн тэр өдрөө л ээж ааваа нэг баярлуулж дээ. Түүнээс хойш одоо ч гэсэн эмээ өвөө болгочихоод аав ээжээ зовоосоор л явна.
Аав ээж хоёр маань гэр бүл болоод намайг төрүүлэхэд нь хүмүүс хоёр жоохон хүүхэд суугаад хүүхэдтэй болж байна гэж ярьж байсан гэдэг. Удалгүй аавыг маань цэрэгт татах болоход ээж бид 2-ийг орхиод явж чадалгүй аав маань цэргийн албанаас зугатаахаар шийдэж, нэг ч таних хүнгүй Архангай аймаг руу гэрээ ачаад нүүсэн гэдэг. Замдаа явж байтал нь машин нь эвдрээд 3 дахь хоног дээрээ арга буюу ээж бид 2-ийг замын машинаар явуулж л дээ. Ээж маань намайг дагуулаад  замын жолооч ахаас гуйж таних айл байхгүй нөхрөө иртэл танайд хүлээж байя гэж гуйгаад тэр айлд бүтэн сар аавыг хүлээсэн гэдэг. Тэгээд өдөр бүр намайг дагуулаад  зам дээр очоод суудаг эсвэл хашаан дээр гарч суугаад л зам ширтэж өнждөг байсан гэж ярьдаг юм. Нэг өдөр тэгж хашаан дээр сууж зам ширтэж байгаад хажуу тийшээ харсан чинь би байхгүй байж гэнэ. Гайхаад хартал уначихсан газар хэвтэж байсан гэдэг. Тэгээд духандаа шарх авсан миний шархыг аавыг ирэхээс өмнө яаж эдгээх вэ гээд л хамаг аргаа барж, нэг сарыг өнгөрөөсөн гэдэг юм. Тэр шарх одоо ч гэсэн миний духанд байдаг. Харин хүмүүс үрчлээс гэж боддог л доо. Толинд харах болгондоо би энэ түүхийг санадаг юм. Тэгээд төрсөн өдрөөрөө блогтоо бичиж та бүхэнд хүргэж байна. 
Хүмүүс надад ямар нэгэн байдлаар баярлаж, талархснаа хэлэхэд би ээж, аавыг аа боддог юм. Багшийг маань төрүүлж, бидэнд илгээсэнд баярлалаа гэж миний олон шавь нар  Та хоёрт минь мөргөн залбирдаг юм шүү.  Энэ дэлхийн сайхан сэтгэлт хүмүүст нэгэн анд  төрүүлж,  энэ хорвоод  эрдэнэт нэг хүнийг бэлэглэсэн энэ өдрийн баярыг та хоёртоо хүргэе.
Амин зүрхний минь хоёр нандин шүтээнийг
Алтанхан хорвоод бэлэглэсэн хүйн нандин холбоо 
Аав ээжээс минь эхтэй.

2 comments:

jije shiiter said...

sain uu ajil ni dajgui yu? Bujidmaa egchee torson odriin mend hurgie. taniig toruulsen eej aav tani ene horvoogiin hamgiin sain saihniig husie./tanii torson bolohoor duudah neriig tani butneer ni bichlee minii setgeld bol Bujee egch shuu/za tegeed tanii amidrald eruul enh az jargal ene horvoogiin gerel; gegeetei buhniig husen erooe.Uhaant hun ta iluu ihiig hiij buteej hodolmorloorei.

Anonymous said...

HAIRTAI