Friday, June 17, 2011

УРАН ШУВУУНЫ АМЬДРАЛ-11


Бурхан Уран шувуунд дурлаад энэ хайрандаа үнэнч хэвээр хэдэн зуун жилийг үдсэн ч Уран шувуу зөвхөн Амьдралд л хайртай хэвээрээ. Тэгээд Бурхан нэг өдөр Уран шувуунаас асуужээ.  Яагаад,  Яагаад чи Амьдралд ийм хайртай байдаг юм бэ гэсэнд Уран шувуу:
Энд маш олон хариулт байна даа.  Амьдрал бид хоёрын хайр хичнээн урт удаан  үргэлжилж байгаа ч би Амьдралаас уйддаггүй.  Амьдралд би үргэлж хайртай байдаг.  Яагаад гэвэл  Амьдрал надад жаргал ч бай зовлон ч бай  миний л амсах эдлэх, туулах ёстой тэр зүйлүүдийг өгдөг. Тэр нь надад  үргэлж ухаарал, тэсвэр тэвчээр,  жаргал, баяр бэлэглэдэг.  Тэдгээрийн дотор ахиад л, бас дахиад л, бүр улам бүр эрч хүч, урам зориг өгдөг, баяр баясал төрүүлдэг нандин сайхан учрал тохиолууд олон байдаг учир АМЬДРАЛД би хайртай байдаг юм даа гэж хариулжээ.

2 comments:

zolkhuu said...

ene uran shuvuunii amidral er ni zahlai jonatantai dustei yumu daa

Anonymous said...

Ter ni yadag um be Jonatan. Nadad bol er nter tuhai tovchhon bichvel sainsan. Nadad bol ene Uran shuvuunii amidral ikh sonin bichleg sanagdaad baigaa. Amidrald ni uy tokhioldoh bol yah bol geheesee iluu yag uy heleh geed baigaa um bol gej bodsoor ter helsen uran sanaanuudiig ni gaihsaar baital neg medehed unshaad duuschihsan baidag daanch suuliin ued Bujee eniigee buur bichihee bolichihoj dee. Zarim humuus huleedeg l baikh.