Friday, January 20, 2012

ЭЭЖДЭЭ БИЧИХ МИНИЙ ЗАХИДАЛ


Би өнөөдөр 12 нас хүрлээ. 12 нас хүртэлээ ээжийнхээ өвөрт унтлаа. Ээж минь та их сайхан сэтгэлтэй хүн. Биднийг юу хийнэ ямар зүйл хйиэсн ч хориглоно гэж байхгүй, юу гуйна авч өгөхийг л бодно.
Ямар ч алдаа гаргасан үл зэмлэнэ. Би хэзээ ч ээжээсээ тэгж болохгүй ингэж болохгүй гэдэг үг сонсож байгаагүй.
Миний ээжийн надад хийж өгсөн зүйл нарнаас том оддоос ч их билээ.
Ямар нэгэн ивээл хаялагын нөлөөн дор, хэн нэгэн хүний сүүдэр дор нийт тогтсон үзэлд захирагдаж түүнээс хамаарч амьдрахыг би үргэлж эсэргүүцдэг. Энэ бол ээжийн минь өгсөн хамгийн том үнэт зүйлийн нэг билээ.
Амьдралд уруудсан ч өндөрт гарсан ч өөртөө болон өрөөл бусдад чин шударгаар хандаж яг л ээж тань шиг ээ тийм хүн болно гэж мөрөөдөж явна хүү чинь. Бас таньтайгаа хамт мянга мянган жил хамт баймаар байна 
Таньдаа хүү нь маш их хайртай шүү.


12 насны төрсөн өдрөөрөө ээждээ
хүү Идэржавхлангаас

No comments: