Friday, June 15, 2012


ШӨНӨ:
-         “Намайг ганц удаа ч гэсэн тоож хараач дээ, оруулчих л даа 
-     Хаашаа орох гээд байгаа юм бэ. Энд дурлаад байх юм алга. Хоосон сав шиг  л орчин мэдэрч байна. 
-    Үгүй ээ. Харин наад хоосон сав шиг ертөнц чинь л миний байх ёстой газар. Гэтэл чи намайг оруулахгүй гээд байх юм. Хэдэн өдөр би чамайг дагалаа. Ядахдаа ганц удаа ч гэсэн тоогоод харчих л даа.
-          Үгүй ээ. Би амарч байна. Чи маргааш намайг сэрэхээр ир л дээ.
-          Чи тэгвэл нээрээ намайг тоож харах юм уу.
-          Харнаа харна. За за яв. Өглөө ирээрэй.
Өглөө:
-          Сайн уу.
-          Сайн сайн уу. Өөрөө хэн билээ.
-          Өчигдөр шөнө уулзсан шүү дээ. Чи өглөө сэрэхээр ирээрэй гэсэн.
-          Аан тийм үү. Надад унтахын өмнө л жаахан л зав гардаг юм.  Тэр үед чи ирж л дээ. Тэгээд тэр үедээ сайн ярилцахгүй яасан юм бэ дээ. Одоо  би завгүй л байна  даа.
-          Ээ лд ээ чи намайг ерөөсөө тоохгүй юм. Ганц удаа ч гэсэн ярилцаад миний юу хэлэхийг сонсохгүй юм уу.
-          Үгүй дээ би ажилдаа явлаа. Өдөр цайны цагаар эсвэл хааяа жаахан зав гардаг юм. Тэр үеэр мэдэрч ирж чадвал уулзая. Одоо яв яв.
-          Нээрээ юм уу.
-          Нээрээ нээрээ амалж байна. За яв яв.
Өдөр:
-          Өдрийн мэнд.
-          Өдрийн мэнд өөрөө ямар хэргээр ирэв.
-          Уулзана гэсэн шүү дээ.
-          Надад уулзах зав алга аа.
-          Чи амалсан шүү дээ.
-          Юу амалсан гэж.
-          Шөнө ирсэн чинь унтаж байна,  өглөө ир гэсэн. Өглөө болсон чинь ажилдаа явлаа өдөр мэдэрч байгаад ирээрэй гэсэн. Би одоо мэдрээд байна. Надтай ганц удаа ч гэсэн ярилцаач ч дээ.  Чи амалсан шүү дээ.
-          За яах вэ. Ярилцах эсэхээ одоохон шийдчихье.   Чамайг хэн гэдэг вэ
-          Ганцаардал
-          Өө надад чамайг сонсох зав алга. Уучлаарай. Яриа дууслаа.  
       Ганцаардал толгойгоо бөхийлгөн "ЗАВТАЙ ХҮН" хайсаар . . . 

No comments: