Tuesday, January 19, 2010

Блогийн гишүүд бичиж байна: ЧАМАЙГ ХАЙРЛАХ МИНИЙ ХАЙР

Хөөрхөн чамайгаа үнсэхдээ өвтгөх бии гэсэндээ би эмэгтэй хүн шиг би уруулаа буддаг юм. Би бас гарын тос хэрэглэдэг. Булбарайхан цагаан арьсыг чинь илэхэд хөрөөний ир шиг ширүүн байх вий гэсэндээ тэр. Охин дүүгийнхээ бамбаруушийг тэвэрч би сургууль хийдэг. Жижигхэн чамайгаа тэврэхдээ бяцалчих вий гэсэндээ тэр. Хэн болгонд заяадаггүй сэтгэлийн чинь сайхныг мэддэг болохоор хэн нэгэн гомдоох бий гэж үргэлж хардаад өөрийгөө зовоох. Тэгээд бас хэзээ нэгэн цагт итгэл сэтгэлийг чинь бүгдийг аваад явчихсан тэр новшийг алчихмаар санагдаж дотор бачуураад салах биш. Гэхдээ нэг л зүйл дээр зөвтгөхөөс аргагүй. Ганцхан өөрийнхөө байлгахын тулд тэгэхээс ч яахав дээ.
Чамайгаа би ийм их хайраар хайрлаж байхад хэн нэгэн чам руу минь хуруугаараа чичиж, хашгирч байвал дүүжилсэн ч сэтгэл амрахгүй. Өөрийнхөө сонгосон замаасаа буцдаггүй болохоор чинь дэмий л дотроо бухимдаад. Хэзээ нэгэн цагт хүчээр аваад явчихмаар. Даанч тэглээ гээд чи эргэж буцахгүй өөрийнхөөрөө зүтгэнэ гэдгийг чинь мэдэж байна... Тэгээд би уурандаа дэмий л хатуу дарсаар сэтгэлээ хуурах биз. Сайхан бүсгүйн тачааангуй харц шиг амьдрал өөрөө хуурамч, хүмүүс ч бас чамайг өөнтөгч харцаар харж, эрчүүд харин интимний ертөнцийг чинь л сонирхоно гэж хэлэхэд чи минь ердөө ч итгэдэггүй юм. Гэнэн сайхан сэтгэлдээ бүх л зүйлийг сайхан өнгөөр будаж хардаг. Яааагаад тэгдэг юм бэ дээ. . . хашгирмаар санагдав. Харин энийг нь салгаад хаячихвал миний хайрладаг бүсгүйгээс юу ч үлдэхгүй л дээ. Амьдрал үзсэн ухаалаг нүднээс нь зэрвэсхэн харвал хөгжилтэй инээд л харагдана. Харин эрэвгэр нүднийх нь сормуус буух агшинд өөр ертөнц мэдрэгддэг юм.

No comments: