Wednesday, December 15, 2010


Зүрхэнд минь гэрэл дүүрэн
Зүүдэнд чи минь надтай хамт байгаач
Зовхинд минь нулимс дүүрэн бүрхэн ирсэн ч
Зоргоороо хайрлана аа.
Хүйтэнд ургах цэцэг шиг
Дагжиж би энд даарсан ч гэсэн
Хүний газар чамайгаа санан санасаар
Хүслээрээ хайрлана аа.
      Дахилт: Бүтэн явъя чинийхээ төлөө
              Бүдрэвч босъё бусдын өмнө
              Инээж туулъя энэхэн гунигийг
              Ивээж ойлгоорой намайгаа.
              Чиний эзгүйд би уйлмаар
              Чамдаа тэврүүлээд үнсүүлмээр
              Жигүүртэйсэн бол дүүлэхсэн
              Далавчтай бол нисэхсэн
Цэнгэл ирлээ ч би хүлээнэ
Зэвэрч нугарахгүйг би хичээнэ
Хонгорхон үрээ би бүтэн жаргаана
Холоос би тэмүүлнэ
Үнсэлтээр цагийг зогсоож
Салхиар чамтайгаа би уулзана
Харийн газраас хоног тоолон тоолсоор
Харцаараа тэмүүлнэ.
     Дахилт:

1 comment:

Anonymous said...

Jiguurteisen bol duulj uzehsen Dalavchtai bol nisch uzehseen Hairtai shuu