Sunday, May 1, 2011

УРАН ШУВУУНЫ АМЬДРАЛ-9

Уран шувуу нэг өдөр Бурханд “Найз минь би чамаасаа гуйх зүйл байна аа” гэж гунигтайхан хэлжээ. Юу тэр билээ би чинийхээ хүссэн болгоныг биелүүлнэ. Гагцхүү мөрөөдлийг чинь эргүүлж өгч чадахгүй шүү гэж нөгөө л хэлдэг үгээ Бурхан давтжээ. Уран шувуу:
-  “Тийм ээ би мэдэж байна. Өөр зүйл хүсмээр байна”  гэсэнд "Хэл л дээ" гээд  Бурхан Уран шувууг  хайр энэрэл шингэсэн нүдээр харсанд: 
- “Бурхан минь чи надад ХҮЧ ЧАДАЛ ХАЙРЛААЧ” гэжээ.
Бурхан бүүр гайхаж хоцроод... 
- "Чи юу хэлнэ вэ. Чамд гайхамшигтай их сэтгэлийн хүч тэнхээ байдаг шүү дээ чи тэрнийхээ хүчээр л мөрөөдлөө хайх урт удаан замыг туулж, дээрэмчдийн ертөнцийн хүнд бэрхийг давж чадсан шүү дээ" гэсэнд Уран шувуу:
- Үгүй дээ. Яг үнэндээ надад "ХҮЧ ЧАДАЛ" хэзээ ч байгаагүй. Тиймээс одоо би чамаас Надад хүч чадал хайрлаач гэж гуйж байна. Би мөрөөдлөө хайх замдаа өөр өөрийн өнгө аястай хорвоогийн түмэн жаргал зовлонг туулсан. Тэдгээрээс заримыг нь мартах, заримыг нь хаях, заримыг нь өнөөдөртөө авч явах, заримыг нь ирээдүйдээ  үлдээж тээж  явах эрдэнэс цуглуулсан юм. Одоо харин эдгээр эрдэнэс маань дэндүү их болчихоод дааж, үүрч  явж дийлэхгүй болоод байнаа. Иймд  надад Хүч чадал хэрэгтэй байна даа гэсэнд Бурхан:
- Чадахгүй нь дээ Уран шувуу минь гэж эрс шийдэмгий хэлэв. Уран шувуу нэг хэсэг бодол болсноо:
- Тэгвэл чи надад энэ их эрднэсийн алийг нь хаяж, алийг нь ирээдүйдээ үлдээх талаар сонголт хийх, бас тэгээд заримыг нь хаях, хаясан зүйлээ мартах тийм л хүч чадал хайрлаач дээ гээд цөхрөлтгүй гуйж гарчээ. Тэгсэн Бурхан бодож бодож:
- "За  яахав. Тэгвэл оронд нь би чамаас ирээдүйдээ итгэх итгэл, зориг хоёрыг чинь авлаа. Тэгж тохирох уу гэжээ. Гэтэл Уран шувуу дахин нэг хэсэг бодсоноо гэнэт чанга дуугаар:
- Өө үгүй үгүй. Ирээдүйдээ итгэх итгэлийг минь авчихвал би эдгээр эрднэсээ үүрч яваад ч яах юм билээ. Бас орхиж, хаяж, мартаад ч яах юм билээ. Юуны төлөө, хэний төлөө тэрийг хийх юм бэ.  Шал утгагүй санагдчихлаа. Ерөөсөө чамаас "Хүч чадал" гуйхаа ч болилоо. Ирээдүйдээ итгэх итгэлээ алдаагүй цагт би хаях зүйлээ зоригтой хаяж, тээж явах зүйлээ даасан шиг дааж, жинхэнэ ирээдүй рүүгээ тэмцэж чадах юм байна" гэж хөөрөн бахдан бараг нэг амьсгаагаар ярьжээ. Энэ үед Бурхан Уран шувуу хоёрын яриаг анхааралтай ажиглаж байсан Амьдрал учиргүй инээж байснаа ингэж хэлжээ.
- Эхлээд би чамайгаа юунд ингэтлээ шаналж, гунигласан юм бол доо гэж бодож байлаа. Тэгээд яриаг чинь сонсоод сууж байхдаа "Миний хайртай шувуухайд хүч чадал хайрлаач" гэж  Бурханаас бараг л гуймаар л байлаа  гэсэнд Уран шувуу:
- Хэрэггүй ээ. Надад хүч чадал хэрэггүй. Би яах ёстойгоо мэдчихлээ шүү дээ. Тэгээд ч Бурхан өгөхгүй, өгөхийг ч хүсэхгүй байгаа биз дээ  гэж гомдонгуй хэлсэнд Амьдрал:
- Миний хайр аа, Шувуухай минь ээ. Бурхан  чамд надтай л адил хайртай болохоор өгөхгүй байж чадахгүй л дээ. Тэр дөнгөж сая чамд асар их “Хүч чадал” өгчихөөд явчихлаа шүү дээ гэжээ. 

3 comments:

Б.Энхмөнх said...

Зүрх сэтгэл дээр нь дөрөөлчих юм байна даа хэхэ. Энгийн бас сайн тоцоолжээ- гээд л бурханыг шүүмжлэхгүй юу :D

Anonymous said...

Ih amidral ajliin dund bid nart uneheer ih taivshral heregtei bdag. Bi hetsyy uedee dandaa tanii blogt orj taivshirdag sh deee. Dahin dahin unshaad uiddagui yum. Tani blog ryy orood neg tiim hun bh zug chigee dahiad olood avah shig boldog. Zarimdaa lag baij chadahgui bolohoor gutraaad baidag um..... teged l sergeed irne sh deee hehe .......iim goyo humuus ulam olon boloosoi.

Tanii shavi Bayarmaa said...

Goe bichjee bagshaa bayarlalaaa, tani ajil amidrald ulam sain saihniig husie. Az jargaliin burhan taniig but nirgeg ....hehe